• ارزیابی و نقد کتابهای درسی زبان انگلیسی پراسپکت و ویژن ۱ از منظر توانش ارتباطی بینافرهنگی و فرافرهنگی
حسن سودمندافشار؛ ناصر رنجبر؛ مسلم یوسفی؛ نصراله افشار
• بررسی کیفیت فعالیتهای آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا (بر اساس مدل تحلیل اهمیت – عملکرد)
سیامک صادقی؛ کمال درانی؛ نوروزعلی کرمدوست
• ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی (قوتها و ضعفها)
زهرا معارفوند؛ غلامرضا شمس؛ زهرا صباغیان
• طراحی چهارچوب مفهومی برای رتبه بندی گروههای آموزشی دانشگاههای دولتی ایران
رحیم صفریفارفار؛ محمود ابوالقاسمی؛ مقصود فراستخواه؛ عبدالرحیم نوهابراهیم
این مجله به صاحب امتیازی سازمان سنجش آموزش کشور و با سردبیری دکتر ابراهیم خدایی منتشر شده است. مقالههای این شماره را از اینجا ببینید.
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.
نظر دهید