به گزارش پایگاه خبری رب؛ با صاحبامتیازی دانشگاه الزهرا(س) و سردبیری دکتر طیبه ماهروزاده، تازهترین شمارۀ مجلۀ اندیشههای نوین تربیتی منتشر شد.
در ادامه عنوان مقالههای شمارۀ اول از چهاردهمین دوره این فصلنامه را میبینید:
• مدلیابی علی خلاقیت: نقش سبکهای تعامل معلم-دانشآموز و نیازهای بنیادی روانشناختی
فهیمه رحمانیزاهد؛ زهرا هاشمی؛ زهرا نقش
• عوامل مؤثر در ارتباط کیفیتمدار استاد و دانشجو
پروین صمدی؛ فرزانه سلامی
• سواد سلامت و تربیت معلم
فاطمه زهرا احمدی؛ محمود مهرمحمدی؛ علی منتظری؛ جین ولا
• انگیزش انتقال و انتقال آموزشهای ضمن خدمت اقدامپژوهی: آزمون یک الگو و ارزیابی وضع موجود در مدارس متوسطۀ شهرستانهای استان تهران
حسن رضا زینآبادی؛ محسن کچوئی؛ حمیدرضا آراسته؛ عبدالحسین عباسیان
• تمایز دانشآموزان با سرزندگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس خوشبینی تحصیلی و جهتگیری هدف
آرش شهبازیانخونیق؛ زبیر صمیمی؛ رامین حبیبیکلیبر
• بررسی نسبت میان «محبت به مردم» و « اخلاق اجتماعی» در اسلام
فاطمه وجدانی
• رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت بروندادها و پیامدهای مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه
مینو دارایی؛ کیوان صالحی؛ مریم محسنپور
• تجربیات معلمان از عوامل زمینهساز خشونت در مدارس: مطالعۀ پدیدارشناسانه
بهبود یاریقلی؛ محمد حرفتیسبحانی؛ جواد قصابزاده؛ حبیبه رحیمی
• تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، اعتیادپذیری، و خودکشی دانشآموزان دختر دبیرستانی
عباسعلی حسینخانزاده؛ آرزو ملکیمنش؛ محبوبه طاهر؛ آرزو مجرد
• بررسی آموزش معنادرمانی مذهبمحور بر افزایش انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در دانشآموزان پسر پایه اول دبیرستان مبتلا به افسردگی
ایمان عبیاوی؛ نجمه حمید؛ منیژه شهنیییلاق
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.
نظر دهید